بازی زامبی جاده مرده Dead Route v1.0.1 اندروید + فایل دیتا + نسخه ی مود شده + تریلر – محصولی جدید از کمپانی بازیسازی Glu Mobile

Dead Route – جاده مرده یک بازی جدید و بسیار هیجان انگیز در سبک بازی های اکشنِ حماسی و زامبی از استودیوی بازیسازی معروف Glu Mobile مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که نسخه ی اول آن چند ساعت پیش به صورت کاملا رایگان در مارکت اندروید (Google Play) در دسترس عموم کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار داده شد! در این بازی آخرالزمان شده و زامبی های تشنه به خون به خیابان های شهر هجوم آورده اند! شما در نقش انواع شخصیت های قدرتمند با در دست گرفتن سلاح هایی قدرتمند در جاده های شهر حرکت می کنید و می بایستی که همه ی زامبی های پیش رو را یکی پس از دیگری از بین ببرید و مراحل و ماموریت های بازی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و یکی از زیباترین بازی های سبک زامبی را تجربه کنید!

اگر به بازی های زامبی علاقه مندید و دوست دارید یکی از جدیدترین بازی های اچ دی زامبی را تجربه کنید ما به شما بازی Dead Route را پیشنهاد می دهیم که با دارا بودن صداگذاری عالی، کنترلرهای ساده و ماموریت های زیاد ساعت ها شما را سرگرم می سازد.

برخی از ویژگی های بازی اکشن Dead Route اندروید:

* تیراندازی و بازی در نقش چندین شخصیت مختلف با قدرت های منحصر به فرد

* امکان سفارشی سازی شخصیت های بازی با سلاح های منحصر به فرد

* بازی در انواع مکان های هیجان انگیز از جمله قبرستان، بزرگراه و خیابان های شهر

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری بسیار هیجان انگیز و عالی

بازی Dead Route هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴٫۲ از ۵٫۰ است که ما امروز در فارسروید ان را به همراه نسخه ی مود شده با پول بی نهایت به صورت رایگان و به عنوان اولین وبسایت ایرانی در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که : ما دو نسخه ی معمولی و مود شده را به صورت جداگانه برای شما قرار داده ایم که برای استفاده از نسخه ی معمولی حتما باید دیتا را دانلود کنید و اگر دوست دارید نسخه ی مود شده را دانلود و استفاده کنید اصلا نیازی به دانلود دیتا نیست و حجم اینترنت خود را هدر ندهید.

توجه داشته باشید که : در نسخه ی مود شده ی بازی Dead Route از امکانات خرید رایگان، گلوله نامحدود و نارنجک نامحدود بهره می برید!

 

دانلود Dead Route - بازی اکشن جاده مرده اندروید + دیتا

 

 

 

دستورلعمل نصب و اجرای بازی :

- فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

- فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.glu.deadroute را در مسیر Android/Obb کپی کنید.

- بازی را اجرا نمایید.

 

Download Dead Route Android Apk + Mod - New Free Google Play

 

 

Download Dead Route Android Apk + Mod - New Free Google Play